יום שישי, 27 בדצמבר 2013

אמא שלי, גלית
שם משפחה: הראל שם: גלית 
גיל:  43
שם האבא: דוד 
שם האמא: גרציה 
שפות: עברית, אנגלית, צרפתית
מקום המגורים כיום: ראש העין
עובדת ב: מתמחה למשפטים
קצת על אמא...
נולדה בבי"ח קפלן ברחובות, בילתה את ילדותה באשדוד.  הייתה פעילה בתנועת הנוער "נוער לנוער".  היא הייתה יו"ר סניף אשדוד ונבחרה, יחד עם החברה הטובה ביותר שלה לטוס למשלחת ייצוגית בגרמניה, שם ארחו אותם בני נוער.  בגיל 21  עברה לגור באילת ועבדה שנתיים במקום שנקרא "יאכטפאב", במלון "המלך שלמה".  היא הייתה ברמנית  בפאב יחד עם אחיה התאום שהצטרף מאוחר יותר.  בשלב יותר מאוחר היא ניהלה את הפאב.  שם היא  פגשה חברה טובה שלה היום בשם יפעת  ואת בן זוגה (של יפעת) שמעון והם נעשו חברים טובים עד היום.  הילדים שלהם ואנחנו חברים.
בתקופה יותר מאוחרת , היא פגשה את אבא שלי שי, שגר אז באילת,  הם התאהבו אחרי  זמן מה והחליטו לעבור לראשון לציון.  הם גרו בראשון  כשנה  ואז עברו להרצלייה. שם הם התחתנו ושם גם נולדתי.
הגן הראשון: "גן שלומית".
מוסדות לימוד והשכלה: בית הספר היסודי "אילנות" , אחר כך הם עברו דירה ואמא עברה לבית הספר היסודי "הדר", חטיבת ביניים-תיכון מקיף ג'. שם היא עשתה 5 יחידות אנגלית 5 יחידות צרפתית ו 5 יחידות חינוך גופני.
אוניברסיטה: אוניברסיטת בר- אילן. אמא למדה שם תקשורת ומדעי המדינה ואחר כך לימדה שם שנתיים פרסום ושיווק.
חוויות מהילדות: אמא שלי ואחיה התאום גולן היו רבים מכות בילדותם כמעט כל הזמן.  יום אחד סבא שלי (אבא שלהם) החליט לשים לזה סוף. הוא הכניס אותם לחדר לקח כובע ומשרוקית ואמר להם עכשיו תלכו מכות והוא שרק ועודד פעם את אמא ופעם את אחיה התאום ומאז נמאס להם והם לא הלכו יותר מכות בחיים.
סיפורים מצעירותה: אחרי שאמא ואבא עברו מאילת, הם גרו בדירה בראשל"צ עם דודים שלי.  לדודים שלי היה שם אולפן הקלטות בתוך הדירה אז הם עשו מתיחה לאבא ואמא שלי לפני שהם התחתנו.  הם אמרו לאמא שלי לכתוב כמה מילים על ההיכרות שלה עם אבא ואמרו את אותו דבר לאבא.  הם הקליטו כל אחד מהם, בלי שהאחר ידע והוציאו דיסק שהם שרים אחד לשני.  הם עשו remix  לשני השירי ואז בחתונה שמו את השיר ברקע, ושני ההורים שלי היו מופתעים ומרוגשים  ועד היום יש להם את הדיסק עם השיר המשותף.


תגובה 1: