יום שישי, 27 בדצמבר 2013

אבא שלי, שי

שם פרטי: שי
שם המשפחה: שמואלי
גיל: 43
פירוש שם המשפחה: שם המשפחה המקורי היה שמואל אבא של אבא ( סבא יוסף ) הוסיף י' לשם המשפחה היות וכולם קראו לו שמואל ולא יוסף שזהו שמו הפרטי.
ארץ מוצא: ישראל.
עיר ההולדת: טבריה (ביה"ח פוריה).
שפות: אנגלית עברית וערבית.
שנת לידה:  1971
שם האבא: יוסף  
שם האמא: נילי 
מקום המגורים כיום: גבעת שמואל
עובד ב: משרד ראש הממשלה
הגן הראשון: גן עדנה
מוסדות לימוד והשכלה:  בית הספר היסודי אפיקים \ דגניה א' , וחטיבת הביניים כולל תיכון Goldwater במגמת חשמלאות.
אוניברסיטה: אוניברסיטת בר – אילן, מדעי המדינה ויחב"ל ( יחסים בינלאומיים) .
סיפור מהנעורים: במסגרת מועדון השייט נסע אבא לקיבוץ מעגן מיכאל שם התרחשה  אליפות הארץ בחתירת קיאקים, לאחר יום מפרך זכה אבא במקום השלישי וחזר שמח וטוב לב הביתה.
חוויות מהילדות: בילדותו, אהב אבא לעזור לסבא יוסי בחליבות.  אבא היה מביא את הפרות למכון החליבה שוטף את העטינים לאחר מכן מרכיב להן את מכשיר החליבה ובסיום מחזיר את הפרות לרפת.
חוויות מהתקופה הזאת: כמעט כל שבת אנחנו הולכים לשחק ביליארד ובאולינג, כל שנה למלון או צימר ונהנים.
תחביבים: לעשות ספורט, לראות סרטים, לבלות איתנו, לשמוע מוזיקה, לבשל.
קצת על אבא...
אבא נולד בקיבוץ אפיקים,שם העביר את ילדותו עד גיל 10 באותה שנה עברו אבא ומשפחתו לקיבוץ דגניה א'.  אבא שיחק אבא כדורסל בקבוצת הילדים של קיבוץ אפיקים לאחר שנה חזרו אבא ומשפחתו לאפיקים.  בשנת 1983 עברו אבא ומשפחתו לאילת שם החל אבא את לימודיו בחטיבת הביניים ע"ש Goldwater ושם גם המשיך את לימודיו עד י"ב במגמת חשמלאות.
במהלך השנים האלו שיחק אבא כדורסל בקבוצת הנערים והנוער של הפועל אילת, היה פעיל כחניך ולאחר מכן כמדריך בתנועת הנוער "הנוער העובד והלומד" ובנוסף לפעילויות אלו, השתתף אבא בתחרויות של מפרסיות וחתירה בקיאקים במסגרת מועדון השייט באילת (זכה במקום 3 בארץ ).
בתאריך 25 ביולי 1989 התגייס אבא לצבא שם שירת ביחידה סודית,  וב 19 ביולי  1992 (ה-19 ביולי הינו במקרה גם תאריך יום ההולדת של אמא שלי) השתחרר מהצבא.
לאחר השחרור החל אבא לעבוד במתקן ק.צ.א.א (קו צינור אילת אשקלון) בשנת 94' הכיר אבא את גולן אחיה התאום של אמא נגדו שיחק כדורסל בליגה למקומות עבודה וכמה חודשים לאחר מכן, גם את אמא .
בספטמבר  1994 עזב אבא את אילת ועבר לגור עם אמא ואחיה ( ערן וגולן) בראשל"צ .
לאחר כשנה עברו להרצליה .
בתקופה זו , עבד אבא במתקן בטחוני והשלים בגרויות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה