יום שבת, 21 בדצמבר 2013


 
שם פרטי: מתן
מקור השם ומשמעותו:  מתן=הפירוש למתן זה מתנה ונתינה (זו הסיבה שאמי קראה לי כך) וביפנית פירוש השם מתן הוא: היוולדות הנכונות- האות "מ" מסמלת את המילה היוולדות והאותיות "תן" מסמלת את המילה נכונות. 
שם חיבה: מתנוש
שם המשפחה: שמואלי הראל
שנת לידה: 2000
המזל שלי: בתולהתכונות חיוביות: צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות, דייקנות, סדר וארגון, ראייה לפרטים, יכולת נתינה גדולה לזולת, יכולת טיפול וריפוי טבעי. תכונות שליליות: פסימיות, דאגנות, ביקורתיות יתרה, עוקצניות, לא נותנים מעצמם עד הסוף, בעלי התנהגות שמרנית.
משקל בלידה: 3,820  ק"ג
מקום המגורים כיום: ראש העין
מין: זכר
גובה: 1.63         
משקל:54 ק"ג
תיאור חיצוני: עור שזוף, עיניים חומות כהות ושיער שחור.
שפות: עברית, אנגלית, קצת יפנית.
מקום הלידה: בית החולים בלינסון בפתח-תקווה.
תחביבים: לנסוע על אופניים, לרקוד, לאכול, לישון, לשחק במחשב, לשמוע מוזיקה, לראות נארוטו (סדרה יפנית) ולהיפגש עם חברים.
השכלה ומוסדות לימוד: בית הספר היסודי "נופים"  וחטיבת  הביניים "גוונים".

עוד על עצמי....
הייתי תינוק שקט, גרתי בראש העין מאז שנולדתי, הייתי בגן "פו הדוב" אח"כ ב"הפינוקיה של שושי", ב"גן סלעית" ואחר כך לגן "פיקוס" ואח"כ לבית הספר "נופים".
סיימתי שש שנים בבית הספר "נופים" ועברתי לחטיבת "גוונים" בכיתה ז'.
יש כל מיני דברים שלמדתי על עצמי שאני אוהב ולא אוהב... אני אוהב בנות, לישון הרבה, אוכל, מחשב, טלוויזיה, את הפלאפון שלי, את החדר שלי, אוכל של סבתא, אוכל של דודים שלי, את המשפחה, כמובן את עצמי, את החברים שלי, כסף. אני לא אוהב את המרק  שאמא שלי הכינה פעם, כבד, מלשנות, רמאות, שקרנות, מוזיקת דיכאון, אימואים , ג'ינסים בהירים, מכנסיים מעל הברך, חלק מהכלבים, נחשים, ג'וקים, גוונים בשיער (תלוי למי), ריצות, להתעורר מוקדם ואת העבודה הזאת ><.
מכל זה גם אני למדתי דבר או שניים על עצמי.  למשל... שאני ילד נבון ונחמד, לפעמים אני יכול קצת להציק ולחפף אבל חוץ מזה הכל בסדר, למדתי שאני יודע להעריך אנשים כמו שהם ולא לשקר להם, למדתי שאני יודע להעריך את עצמי ולא להתבייש בזה, אני חכם, נדיב, יפה, אדיב, מצחיק, נחמד, חזק, בעל לב טוב, נבון, חברותי, מוכשר, מנומס, דעתן, אוהב לעזור, כיף לדבר איתי, נאמן.
ימים שחשוב לי לזכור: הימים שחשובים לי לזכור הם יומולדת ה 13 שלי , הנשיקה הראשונה שלי,  יום הולדתי, כשקיבלתי חדר משלי ומחשב משלי והיום שקיבלנו כלב והיום שבו הכרתי את כל החברים שלי.
דמויות בחיי שאני אוהב ומעריך: המורה שלי ללחימה משולבת, אבא שלי , הבעל של אמא שלי , אמא שלי , דוד שלי. אה ונארוטו :).
אילו הייתי....
אילו הייתי חיה הלוואי והייתי – אריה
אילו הייתי מאכל הלוואי והייתי – סושי והייתי אוכל את עצמי ;)
אילו הייתי כלי תחבורה הלואי והייתי – אופנוע  
אילו הייתי פרח הלוואי והייתי – ורד 
אילו הייתי מדינה הלוואי והייתי -יפן
אילו הייתי זמר הלוואי והייתי – אמינם
ראש העין - העיר שלי...
מקור השם ראש העין בשם הערבי ראס אל-עין, "ראש המעיין". במלחמת העולם השנייה הוקם במקום מחנה צבאי בריטי גדול. ב-22 בנובמבר 1945 חדר כוח של אצ"ל למחנה והחרים כמויות גדולות של נשק ותחמושת. העיר הוקמה בשנת  .1949אוכלוסיית העיר הייתה מורכבת רובה ככולה מעולי תימן וצאצאיהם עד לתחילת שנות ה-90 : בעשור זה נבנו שכונות חדשות רחבות ידיים במזרח העיר ואוכלסו על ידי תושבי רבים מהערים השכנות פתח תקווה ותל אביב וכן על ידי עולים חדשים רבים, במיוחד ממדינות ברית המועצות לשעבר . אוכלוסיית העיר שילשה את עצמה תוך עשור.

                הסיכום של חיי בתמונות:





בזמני הפרטי

בזמני הפרטי אני עוסק בפוטושופ בעיקר שינוי צבעי עינים של אנשים ואיפור וכו....



זאת התמונה המקורית-


-זאת התמונה המקורית


תגובה 1:

  1. היי מתן,
    נהנתי לקרוא את הפוסט הראשון. הרגשתי שכתבת בהנאה גדולה.
    תמונת הקולג' שהוספת. נהדרת. כל הכבוד.
    יש מקומות בודדים שלא הבנתי מה כתבת אנא עבור על הטקסט ותקן ניסוח או כיתוב.
    האם חגגת כבר בר מצווה? תוכל לפתוח פוסט מיוחד לאירוע זה...
    המשך כך.
    אורלי

    השבמחק